luni, 31 ianuarie 2011

Bezele


Duminica au venit prieteni pe la noi si cum au o fetita, m-am gandit ca poate ea nu e fana a prajiturii cu lamaie a lui Jamie. Asa ca am facut bezele.
Am luat doua albusuri (prealabil tinute la rece), 120 gr zahar tos si, dupa indicatiile lui Jamie o lingurita de mirodenii - scortisoara, nucsoara si enibahar macinat, in proportii aproximativ egale.
Am batut bine albusurile spuma si apoi am adaugat treptat zaharul, batand in continuare (cu mixerul, nu cu telul) si apoi mirodeniile. Dupa ce s-a omogenizat amestecul si s-a facut cremos (nu trebuie sa exagerati cu mixerul, pentru ca risca sa se taie), am incarcat spritul si am format gramajoarele pe o tava tapetata cu hartie de copt.
Le-am lasat la cuptor cam 50 minute la foc moale (daca le-as fi scos cu 10 minute inainte probabil ca nu -s-ar fi crapat).
Nu pot sa spun decat ca au fost un succes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu