joi, 13 ianuarie 2011

Florentine




Mai aveam o mica restanta privind prajiturile de sarbatori: florentinele. Din pacate pozele nu sunt cele mai reusite. Oricum, au fost cel mai gustos desert dintre cele preparate pentru Craciun.
Au fost necesare urmatoarele ingrediente: 140 gr zahar, 100 gr miere, 200 gr unt, 100 gr fulgi de cocos, 140 gr fulgi de migdale, 200 gr stafide si 100 gr coaja de portocala confiata, 4 linguri faina si 400 gr ciocolata.
Am topit zaharul, mierea si untul intr-o tigaie si apoi am adaugat cocosul, migdalele, stafidele, coaja de portocala si faina. Am intins continutul intr-o tava tapetata cu hartie de copt si le-am lasat la cuptor cam un sfert de ora.

Am topit apoi ciocolata (jumatate din cantitate alba si restul neagra) si am glazurat prajitura.
In final am taiat-o bucatele (am incercat sa fac cateva stelute, dar era destul de greu si in final m-am multumit cu patratele).


Un comentariu:

  1. Astea chiar aduc un pic cu flapjack-urile si cred ca-s delicioase! Le incerc si eu imediat ce ma intorc acasa.

    RăspundețiȘtergere