marți, 25 ianuarie 2011

Onion soup


Intai de toate trebuie sa va spun ca nu ma prea dau in vant dupa supa, dar ajutorul meu de bucatar da. Si cum astazi l-a durut spatele si a trebuit sa stea in pat, m-am gandit ca o supa i-ar face bine, dupa principiul "a soup a day keeps the doctor away".
Si deci a fost o ocazie buna sa incerc "onion soup" (in romana suna prea banal).
Asa ca am luat 4 cepe mai mari, le-am taiat subtire si le-am pus la calit in 50-60 de grame de unt. Le-am lasat aproximativ o 25-30 de minute pana ce s-au caramelizat un pic si apoi am turnat un litru de supa de gaina (clasic se foloseste de vita, dar eu nu am avut la indemana) si am mai lasat sa fiarba cam 40 de minute. Inainte de a turna supa se poate adauga o lingura de faina pentru o consistenta mai cremoasa, dar eu am uitat.


Am servit-o calda cu branza rasa si paine prajita. Pot sa spun ca intr-adevar supa i-a facut bine pacientului meu (si medicamentele, dar fara supa sigur n-ar fi avut efect :))).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu