sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Sfecla cu oregano si otet balsamic la cuptor


Am mai incercat o reteta de-a lui Jamie (stiu... iarasi Jamie... dar ce sa fac, I just can't help it). Si e buna, cu toate ca n-am lasat-o noi cat trebuie la cuptor.
Deci, ca sa nu va mai las sa asteptati, am luat doua sfecle rosii, de marime medie, le-am curatat si le-am taiat bucati. Le-am pus pe o folie de aluminiu, am adaugat peste oregano, sare, piper, 6 catei de usturoi (in coaja si zdrobiti), 6 linguri de ulei de masline si 8 linguri de otet balsamic. Am inchis bine folia si am pus-o la cuptor.
Noi am lasat-o la cuptor o ora, dupa cum scria in reteta, dar cred ca ar fi fost bine daca o mai lasam un sfert de ora (am observat ca in cuptorul nostru toate trebuiesc lasate un pic mai mult). Asa ca nu a fost chiar atat de moale cum ne asteptam, dar foarte gustoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu