marți, 22 martie 2011

Briose cu nuca de cocos, ciocolata si dulce de leche


Am cam disparut in ultima vreme, dar iata-ma din nou. Prezenta mea mai rara se datoreaza vietii mele profesionale care a inceput sa capete din ce in ce mai multa importanta. cu toate astea, mai gasesc cate un moment liber in care sa gatesc cate ceva.
Astazi am sa va povestesc despre briose. Le-am incercat acum vreo doua saptamani si au avut un mare succes. Reteta originala nu include dulce de leche, insa eu m-am gandit ca ar da bine. Si nu am gresit.
Deci, daca vreti sa le incercati si voi, aveti nevoie de: 4 oua, 140 gr zahar, 115 gr faina, o lingurita praf de copt, 85 gr nuca de cocos rasa si 115 gr unt nesarat topit.
Frecati galbenusurile cu zaharul, adaugati faina, praful de copt, nuca de cocos si untul topit. Bateti albusurile spuma si adaugati-le usor la compozitie.
Turnati compozitia in forme si lasati-le la cuptor 15 minute.


Eu am adaugat si cate o lingurita de dulce de leche in fiecare forma.
Dupa ce s-au racit, am topit ciocolata si le-am glazurat, iar deasupra am presarat nuca de cocos.
Sunt foarte delicioase. Incercati-le!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu