luni, 24 ianuarie 2011

Piure de telina


Intr-o seara saptamana trecuta vine ajutorul de bucatar (dupa cum veti vedea chiar a facut o pasiune pentru bucatarie) cu o plasuta in mana si-mi spune: "ghici ce ti-am luat?". Si brusc gandul meu a zburat spre Londra, Burberry, bilete de avion... pana cand am fost trezita brusc la realitate:"doua TELINE!!! Si frunzele poti sa le pui si la ciorba". Eu m-am ofilit brusc, dar ca sa nu se ofileasca si telinele l-am luat in brate pe Jamie (ca tot mi-era dor de Anglia:(( ).
Dar sa trecem la lucruri importante acum! Rasfoindu-l pe Jamie, am gasit o reteta pe care v-o recomand cu caldura: piureul de telina, dulceag, aromat si o garnitura excelenta.


Se iau doua teline, se curata si se taie cubulete. Se pun intr-o cratita 3 linguri de ulei de masline, cimbru, 2 catei de usturoi tocati marunt si telina. Se prajeste 5 minute pana se rumenesc ingredientele si apoi se toarna cateva linguri de apa (se poate folosi si supa) si se acopara cu capacul, lasand sa fiarba cam 25 de minute. Se asezoneaza cu sare si piper si se zdrobesc un pic legumele.
Noi am servit piureul cu paine prajita la cuptor si frecata cu jumatate de catel de usturoi (sechela de la reteta cu mazare ).
Lasand gluma la o parte, sunt foarte incantata ca jumatatea mea este interesata de pasiunile mele si ca hobby-urile mele devin si ale lui.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu