vineri, 1 aprilie 2011

Biscuiti cu rozmarin si ulei de masline


Gatesc, deci exist! Doar ca nu prea mai am vreme sa si postez. Am observat ca indiferent cat de multe am de facut, trebuie sa gatesc din cand in cand pentru a ma binedispune. Cred ca gatitul si mancarea buna reprezinta modul meu de a alunga stresul.
Asa incat, ieri am trecut la atac si am copt ceva biscuiti. M-am inspirat dintr-o reteta de aluat pe care am "imbunatatit-o".
Am pus intr-un castron 7 linguri de apa, 5 linguri de ulei de masline, un praf de sare, rozmarin si faina, pana ce am obtinut un aluat consistent, pe care l-am invelit intr-o folie de plastic unsa cu ulei de masline si l-am lasat vreo doua ore la frigider.
Am intins o foie subtire de aproximativ jumatate de cm si am taiat patratele. Le-am intepat cu o furculita de cateva ori (pentru un aspect mai autentic), am presarat sare grunjoasa peste si le-am lasat la cuptor pana ce s-au rumenit usor.
In poze puteti admira si o alta varianta in care am folosit margarina in loc de ulei si cimen in loc de rozmarin. Aceastia au iesit mai fragezi, dar eu va recomand totusi sa incercati prima reteta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu