duminică, 4 iulie 2010

Prajitura Mississippi

In sfarsit am un aparat foto si m-am gandit sa-l inaugurez cu o reteta de prajitura cu ciocolata. Asa ca am ales prajitura Mississippi, care e de fapt un fel de "brownie" cu nume propriu.



Reteta nu e foarte complicata si e destul de rapida. In primul rand trebuie preincalzit cuptorul si tapetata tava cu hartie pergament. Dupa care se iau 250gr unt nesarat, 175gr ciocolata menaj rupta in bucati, 340gr zahar brun, 300ml apa fierbinte si o lingura cafea solubila si se incalzesc la bain-marie pana la omogenizare. Se lasa apoi 15 min sa se raceasca.
Se pun apoi intr-un bol mai mare si se cern deasupra 200gr faina si 55gr faina pentru prajituri (eu am adaugat aprox 300gr faina si 1/2 praf de copt) si 50gr cacao. Se adauga apoi 2 oua batute.
Se omogenizeaza bine si se toarna in tava. Se lasa la cuptor cam o ora, o ora si un sfert.



Dupa ce se scoate de la cuptor se lasa sa se raceasca 10 minute si se presara zahar pudra.

Sfat: Nu e cazul sa ne lasam intimidati/e de bain marie, care e mult mai simpla decat ne imaginam. Trebuie doar sa gasim un bol sau o craticioara care se se plaseze usor pe o cratita pe care o umplem cu apa cam pe sfert (sa fie sub nivelul bolului plasat deasupra).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu