miercuri, 21 iulie 2010

Week end la tara


Pentru cine ma cunoaste bine stie ca week end-ul care tocmai a trecut a fost un pic cam "unlike me", obisnuita cu comfortul orasului. Cu toate astea insa nu pot spune ca nu mi-a placut. Vineri seara am plecat catre Archis, situat la poalele muntilor Codrul Moma, sediul vacantelor cercetasului alaturi de care am ales sa-mi petrec "the rest of my life". Dupa o cina tarzie in curte, la lumina lunii, Carului Mare si altor stele ce straluceau pe bolta cereasca la momentul respectiv, avand in surdina susurul paraului de langa casa, cantecul greierilor si al unei privighetori cu domiciliul stabil in zona, ne-am dus la culcare.

Sambata dimineata, incaltata in sandalele noi, am trecut la inspectia vitei de vie (o idee nu prea buna, evident, avand in vedere ca a trebuit sa strabat toata curtea pana acolo), iar dupa-amiaza, am facut o drumetie in padure dupa bureti, de data asta incaltata corespunzator, dar in pantaloni scurti, devenind hrana tantarilor.

Cu toate astea, plimbarea a fost placuta si o initiere buna pentru urmatoarea. Pentru a pastra cat de cat caracterul gastronomic si educativ, am inserat si doua poze cu ciuperci pe care nu e indicat sa le mancati.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu