joi, 8 iulie 2010

Supa asiatica

Nu prea sunt adepta supelor sau ciorbelor, dar cu toate astea am zis sa atac si acest capitol. Asa ca am pus mana pe Jamie Oliver si am trecut la treaba.
Am luat un piept de curcan, un litru de supa de pui, o lingura de ghimbir tocat marunt, un catel de usturoi feliat, o conopida, un pachet de taietei, doi ardei iuti taiati marunt, doi morcovi, o ceapa, coriandru, sos de soia, o lamaie, patrunjel, sare si piper.

Am fript pieptul de curcan si l-am taiat apoi in fasii subtiri. Am dat in clocot supa de pui si am adaugat apoi ghimbirul, usturoiul, ceapa, morcovii taiati rondele si conopida si le-am lasat la foc mic. In acest timp am pus taieteii in apa clocotita cu sare si apoi i-am strecurat si i-am impartit in boluri.


Am pus deasupra bucatile de piept, ardeiul iute si cate o lingura de sos de soia.



Am turnat apoi supa (pe care am condimentat-o), am adaugat coriandru si patrunjel si am stors deasupra putina lamaie.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu