marți, 6 iulie 2010

Snitel, sote de dovlecei si cartofi la cuptor


M-am obisnuit sa rafoiesc seara carti de bucate (in general Jamie Oliver), ceea ce am facut si duminica seara. Si astfel am dat de reteta sote-ului de dovlecel cu usturoi, ardei iute si lamaie. Asa ca ieri am trecut la treaba. Am luat un dovlecel mai mare pe care l-am taiat feliute (trebuie sa fie mai subtiri de 0.5cm), 2 catei de usturoi si un ardei iute. Am curatat si taiat usturoiul si ardeiul iute. Am pus dovleceii intr-o tigaie, impreuna cu usturoiul si ardeiul iute si i-am prajit pana au inceput sa se rumeneasca. Am condimentat apoi cu sare si piper, am adaugat zeama de la o lamaie si un cubulet de unt. Le-am mai lasat pe foc inca vreo 2 min.
Am servit sote-ul la snitele invelite in pesmet, seminte de susan si de in, cu cartorfi la cuptor cu rozmarin si cimbru.
Yummy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu