sâmbătă, 31 iulie 2010

Frigarui cu potato rosti

Aproape ca in fiecare sambata si astazi m-am trezit devreme. Asa incat m-am gandit sa pregatesc ceva mai interesant pentru pranz. Vazusem eu mai de demult intr-una din cartile lui Jamie "potato rosti", asa ca mi-am luat cartea din raft si m-am pus pe treaba.
Am luat 600gr cartofi (ochiometric). i-am curatat si i-am taiat betisoare. I-am pus apoi 10 minute la prajit in ulei de masline cu 6 catei de usturoi (necuratati), niste rozmarin, o lingura de unt, sare si piper.

I-am pus apoi la cuptor si i-am lasat 25 de minute, dupa care i-am scos si am apasat peste ei cu dosul unei farfurii, presandu-i bine. I-am mai lasat apoi inca 25 de minute.

Intre timp am pregatit niste frigarui cu piept de curcan, sunca, ardei si ceapa, pe care le-am pus pe gratarul de la cuptor.



Rezultatul? Dincolo de cuvinte. Imi lasa gura apa... :p.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu