sâmbătă, 31 iulie 2010

Fursecuri cu ovaz

M-am inspirat din nou din David Leibovitz si m-am intors cu "fursecurile cu ovaz": simple si gustoase (ma ia hipoglicemia numai gandindu-ma la ele). Reteta e cu cani si nu grame, asa incat, trebuie sa precizez de la inceput ca o cana are 220ml. Am avut nevoie de: o cana faina, o lingurita praf de copt, 1/2 lingurita bicarbonat, 1/2 lingurita sare, 2 linguri de unt, o cana zahar, un ou mare, 1/4 cana suc de mere, un plic zahar vanilat, 1 1/3 cana fulgi de ovaz si 1/2 cana stafide.

Am amestecat faina cu praful de copt, bicarbonatul si sarea. Am frecat bine untul cu zaharul si am adaugat apoi oul, sucul de mere si vanilia. Am amestecat cele doua compozitii (a mai trebuit sa adaug un pic de faina fiindca era prea moale), am adaugat stafidele si am pus cu lingura in tava tapetata cu hartie de copt .

Am lasat la cuptor 10-15 minute. Destul de simplu, nu?







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu