joi, 10 februarie 2011

Raclette si sticky toffee pudding - in deplasare


S-a intamplat acum aproape doua saptamani... Intre timp, am facut rost de poze si am racit.
Era deci intr-o sambata, cand am mers in vizita la prietenii nostri (cu care impartim si pasiunea pentru gastronomie). Stiam ca urma sa mancam "raclette", dar nu ne asteptam nici pe departe sa fie atat de bun.
Asa ca intram noi pe usa, mergem in sufragerie si descoperim "paradisul mancaciosilor": sunca, (de vreo trei feluri), cascaval (ementhaler, ceddar), carne, ciuperci, rosii, dovlecei, ardei, muraturi de toate felurile, etc. si un fel de plita in mijloc.
Pozele de mai jos ilustreaza amploarea fenomenului si metoda de lucru. Basically, pe plita se pun la fript carnea si legumele. In tavitele de teflon se pun in principal sunca si cascavalul. Intre timp se curata cartofi fierti de coaja, se taie feliute si deasupra se pun legumele si apoi cascavalul topit.






Dupa ce am mancat vreo trei farfurii (si nu exagerez), a urmat desertul: sticky toffee pudding, pe care de alfel l-am incercat si eu saptamana asta (si probabil il voi mai face multe saptamani de-acum inainte).
Concluzia: ce gatesc eu acum cand ne vor intoarce vizita (ca de atunci imi tot storc mintile si rasfoiesc cartile de bucate) ?
P.S.: nici macar pozele nu sunt facute de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu