miercuri, 15 decembrie 2010

Pilaf cu prune uscate


Intr-o seara linistita de decembrie imi spune sufletul meu pereche: "Uite in biblioteca o carte care te-ar putea ajuta in perioada asta". Si cand sa cred ca imi va arata cartea care va alunga toate depresiile mele si care imi va aduce linistea si care imi va arata calea cea buna, imi inmaneaza "Radu Anton Roman"... Si rasfoind-o am dat peste urmatoarea reteta.
Dar acum sa lasam glumele la o parte si sa trecem la lucruri serioase. Se iau: o cana orez, 200 gr de prune uscate si o ceapa.
Se lasa prunele la inmuiat in apa rece o ora. se taie ceapa marunt si se caleste in ulei. Se adauga orezul si prunele si se umple cratita cu apa rece. Se lasa apoi la cuptor aproximativ o ora.
Eu l-am servit cu salata de morcovi si am fost amadoi multumiti de rezultat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu