vineri, 17 decembrie 2010

Chiftelute de legume


Ho! Ho! Ho! M-am gandit sa imbrac blog-ul in hainute de sarbatoare si am tot pictat azi pana ce i-am facut o vestuta cu braduti.
Pe langa asta am si gatit: supa de mai jos si chiftelutele pe care tocmai vi le prezint.
Am curatat 4 cartofi si 4 morcovi. Am taiat cartofii in bastonase finute (va mai amintiti de potato rosti?) si am ras morcovii.


Apoi am pus totul la prajit intr-o tigaie mare si am asezonat cu sare, piper si rozmarin. Intre timp am curatat 3 catei de usturoi, i-am zdrobit si i-am taiat marunt. Cand cartofii au inceput sa se inmoaie am adaugat usturoiul si am mai lasat la prajit vreo 2 minute.


Dupa ce s-a racit compozitia, am adaugat 3 linguri de faina, am amestecat bine si apoi am facut gramajoare si le-am pus in tava pe o hartie de copt. Am dat totul la cuptor timp de aproximativ 45 de minute.
Pe langa chiftelute am facut o salata de mazare cu lamaie , dupa cum se poate vedea in poza de mai jos. Nu vi se pare ca seamana cu o fata care rade?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu