marți, 15 iunie 2010

Tort Sacher




A fost ziua mea... Si pentru ca m-a apucat nebunia asta cu gatitul, m-am gandit sa fac ceva special. Ceva deosebit, un pic fancy, elaborat, dar nu chiar foarte complicat... Adica primul meu tort. Adica Sachertorte (totul homemade by me, the one and only). Voi recidiva pentru Delia and Co, dar poate ca nu neaparat cu Sacher.
Sa trecem deci la treaba. Pentru blat se iau:
  • 225 grame de ciocolata amaruie bucatele

  • 150 grame de unt

  • 115 grame de zahar

  • 115 grame de faina

  • 8 oua (albusurile separate de galbenusuri).
    Pentru glazura e nevoie de:
  • 200 grame de ciocolata
  • 200 grame de unt

  • 200 grame de zahar pudra

Mai avem nevoie de gem sau dulceata (eu am folosit de portocale, din care am facut asta toamna) si de frisca (optional).




Se amesteca bine untul cu zaharul, si apoi se adauga pe rand galbenusurile, amestecand bine. Se toarna ciocolata topita in prelabil si apoi faina. Se bat albusurile spuma si se incorporeaza in amestec. Se imparte amestecul in doua si se coc doua blaturi.




Dupa ce se racesc, blaturile se umplu cu dulceata.
Pentru glazura se pregateste o bain-marie, unde se topesc ingredientele. Se inveleste apoi tortul in ciocolata obtinuta.
Eu am decorat si cu frisca (am avut smantana autentica la dispozitie si am vrut sa profit de ocazie).

Astea fiind spuse, nu pot decat sa va urez: "Guten appetit!"








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu