joi, 24 iunie 2010

Asteptand...


...vara si poate un aparat foto pentru a imbunatati calitatea pozelor. Cu toate astea continui sa gatesc. De data asta supa crema de cartofi cu morcovi si paste cu pesto de patrunjel si alune de padure (imi plac mancarurile colorate, mai ales atunci cand ploua).





Pentru pesto se vor lua: 100 gr alune de padure, o legatura mare de patrunjel, sucul de la o lamaie si 2 catei de usturoi. Se pun toate aceste ingrediente in blender si dupa ce s-au maruntit se adauga ulei de masline si se condimenteaza dupa gust. Se mai poate adauga si parmezan, dar de data asta eu l-am facut fara.
Noi l-am mancat cu un fel de taietei lati ("lasagne corte" descoperite de mama). E una din mancarurile preferate ale ajutorului meu de bucatar (de fapt, seful departamentului "spalat vase cand eu nu am chef si el nu e atat de obosit").
Astea fiind zise, va urez pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu