sâmbătă, 22 mai 2010

Quiche lorraine

Quiche lorraine este "la piece de resistence" din meniurile mele. Destul de usor de realizat si de mare efect.
Dar, sa trecem la treaba! Avem nevoie de 250 gr de foietaj, 300 gr de ciuperci champignon, 100 gr kaiser cubulete, 3 oua, 100 gr cascaval, 200 ml smantana, un catel de usturoi, o lingurita de patrunjel maruntit, putina faina si condimente (sare, piper si nucsoara). Pentru cei care prefera sa faca aluatul singuri (eu sunt una dintre aceia) se adauga la lista de ingrediente: 250 gr de faina, 125 gr de unt, un pic de sare si 4-5 linguri de apa rece.
Se amesteca ingredientele pentru aluat si se framanta pana ce devine omogen. Se intinde apoi o foaie care se aseaza in tava de tarta.


Intr-o tigaie se caleste usturoiul si apoi ciupercile si se rastoarna in tava. De data aceasta eu am preferat sa le calesc cu ceapa si nu am regretat deloc aceasta abatere de la reteta.


Se adauga apoi si kaiserul rumenit. Intr-un castron se bat ouale, se condimenteaza si se adauga cascavalul ras. Se umple aluatul.


Se decoreaza cu cateva ciuperci si verdeata si se baga la cuptor pentru 25-30 min la foc mediu.
Rezultatul este atat aspectuos, cat si deosebit de apetisant.
Bon appetit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu