miercuri, 5 mai 2010

Praz cu masline





Pentru ca aveam in frigider un praz m-am gandit ca astazi ar fi cazul sa-l gatesc. Asa ca am luat din raft cartea de bucate a Sandei Marin de la mama (un reper al literaturii gastronomice in familia mea) si am cautat o reteta. Am dat astfel de reteta "Praz cu masline", nu prea grea si cu rezultate deosebit de apetisante. Pe langa praz am mai avut nevoie de masline (evident), suc de rosii, ulei, o lingurita de otet, o lingura de faina si sare.



Dupa ce am curatat prazul l-am oparit in apa cu sare si apoi l-am calit in ulei. Am prajit apoi faina, am stins cu apa si am adaugat sucul de rosii si o lingurita de otet.


















Am turnat sosul in cratita cu praz si le-am pus la cuptor. Cand a fost aproape gata, am adaugat maslinele oparite. Destul de simplu, iar mirosul si gustul extraordinare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu