sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Friptura de vita


Iar Jamie... Stiu. Dar reteta asta e pur si simplu delicioasa: friptura de viata marinata cu lamaie si rozmarin.
In primul rand am taiat carnea in felii graose de aproximativ un deget.
Am ras apoi coaja de la o lamie, am adaugat zeama acesteia, 3 catei de usturoi (cu coaja, deoarece asa era specificat in reteta), rozmarin si ulei de masline. Le-am zdrobit un pic si am turnat amestecul peste carne, lasand la marinat o ora.


Am scos apoi carnea si am prajit-o un pic in tigaie (cam un minut, doua).



Dupa care am introdus tigaia in cuptor pentru 20-25 de minute, stropind carnea la fiecare 5 minute cu restul de marinata ramasa.


Si am servit-o cu porumb, cu toate ca s-ar fi asorat mai bine cu cartofi la cuptor cu rozmarin (dar asta am gatit cu o zi mai inainte si nu imi place sa mananc doua zile la rand acelasi lucru).
Principalului meu degustator i-a placut foarte mult, astfel incat va intra pe meniu si in viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu