joi, 11 noiembrie 2010

Dovleac umplut cu nuci


Zilele trecute am aflat o reteta care m-a pus pe ganduri, dar si pe treaba. Asa ca am luat un dovleac, nu prea mare, dar de ajuns pentru mine si jumatatea mea. Am facut rost si de nuci (din pacate necuratate si nemacinate- va dati seama ca am muncit, nu gluma :)), 2 oua, 2 linguri de zahar, o lingurita de praf de copt si scortisoara.


Am taiat dovleacul (dupa cum se poate observa in figura de mai jos) si am curatat o parte din pulpa, pe care am taiat-o marunt si am prajit-o un pic in tigaie cu scortisoara din belsug (pentru a se deshidrata un pic).


Am amestecat cele 2 galbenusuri cu zaharul si apoi cu nuca macinata (cam o cana si jumatate). Am adaugat dovleacul si praful de copt pe care l-am stins cu un pic de zeama de lamaie. Am batut albusurile spuma si le-am amestecat cu aluatul. Am turnat apoi amestecul in dovleac si le-am lasat la cuptor aproximativ 40 de minute.


Si astfel am obtinut un desert care a urcat vertiginos in topul preferintelor familiei mele mici, dar gurmande:p. Credeti-ma, este un ''must try''! Asa ca "spor la treaba"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu